Fina hästen

Dressyrträningen gick hur bra som helst! Är så himla nöjd över Eiro, så himla fin är han. Vi jobba på detta:
  • Skänkelvikningar
  • öppnor
  • galoppfattningar - övergångar
  • låg form
  • mer samlad galopp
  • få honom att inte hänga i hackamoret!!
Det var väl det jag försökte och det vi jobba med. Han lyssna hur bra som helst gick i rund och lagom form hela passet och var stadig. Men han hänger något enomt på hackamoret och var hur stark som helst, men jag gav inte upp, haha. Hade så ont i händerna tillslut.. Men gud vad glad jag blev att han har utvecklats så stort. Kan skriva hur mycket som helst, är så glad :D

Bilder är tagna, som dom kommer förhoppningsvis upp imorgon då Felicia har skickat dom :)

Kommentarer
Postat av: ttheresebjörkman, :)

Svar;

Mina nyårslöften är att sluta äta salt (är galen i salt), börja träna och inte äta så mycket godis ;)

Vilken är din favoritmat?;)

2011-12-28 @ 10:16:35
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/
Postat av: sandra sg

hej jätte fin blogg

2011-12-28 @ 16:19:06
URL: http://zandiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0