Lite fakta om NORF

* Norf har en väldigt stor tillgång till lösdrift. Vi har tre stora hagar som hästarna får gå i, alla hästar går tillsammans förutom privathästar och de som inte passar in osv. Det är inte ofta ridskolor har tillgång till STORA hagar!




* Vi har också två ridhus och två paddockar. Ett stort ridhus och paddock och ett litet ridhus och paddock.
Men vartefter kommer ett till stort ridhus byggas.

* Vi har väldigt stora platser och områden där det kan ridas ut. Också möjligheterna att kunna ta lång ritter genom klockaretorpet in till stora ängar och skogar.

* NORF har 32 hästar, inräknat med privat också. 14 boxar och 18 spiltor.






Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag gillar verkligen när ridskolor har tillgång till stora hagar, det värsta jag vet är när man ser många hästar stå i en liten hage. På ridskolan jag red på hade de också stora hagar och nästan alla hästar gick tillsammans, det gillar jag :)



sv: just nu så svarar jag lite kommentarer :)

vad gör du själv?



kram

2011-12-25 @ 17:30:16
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: felicia

Vallen ligger väl höger om stallet och där du satt vallen ligger två privathagar just so you know :)

2011-12-26 @ 17:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0