Tar tag i detta!

Börjar redan blir riktigt irriterad på att de gamla och dumma kommentarerna ska komma igen. Man vet ju aldrig om det är någon från NORF eftersom de vet så mycket om mig. Hur jag rider, vad jag har gjort osv. Detta kommer tas upp igen.

Klagat på hur jag rider, vad jag skriver m.m. Frågan kommer här: Kan ni mycket mer än mig då? Bevisat?

- Vet nu hur det perfekta sitsen är? Händer, armar, ben, fötter, rygg, bröst? Rid den perfekt utan svårigheter!

- Vet ni vad bakbens-engangemang är? Hur hästen ser ut då? Istället för att tro att allt är perfekt när den kröker på nacken så kanske benen ska vara igång också.


Några exempel bara.↑ Tro inte att jag tycker jag rider bäst, för det gör jag inte. Men jag suger inte i allafall.

Ni som tydligen vet hur jag rider, jag säger att den har förändrats. Både sen bilderna, sist folk kolla på mig osv. Den enda som vet är Isabella som rider med mig, Thereza och Linda.

Jag har ingen aning om vem/vilka som skriver. Det har även hänt under min andra blogg. Men jag har tankar och funderingar. Snarare kommer det fram. Om ni vill ha det lätt så söker jag bara på ip-adressen. Inte så svårt.

Vill bara ha klart för alla där ute att det ändrar mig endå inte vad ni nu skriver, för jag vill först ha bevisat att ni är mycket bättre!! :)

Kommentarer
Postat av: therese ringman

hej moa det är therese på norf, jag som rider på onsdagar . moa du rider superbra och skit i vad dom som har skrivit detta säger för du rider faktiskt superbra så bry dig inte om vad dom har skrivit för när dom skriver så , så skriver dom åt sig själva .

<3

2011-12-22 @ 07:07:51
URL: http://thereseringman.bloggplatsen.se
Postat av: Julia ♥

sv:; ja :D

2011-12-22 @ 07:44:06
URL: http://proudrider.blogg.se/
Postat av: Malin

har frågestund på min blogg. du får gärna fråga vad du vill och ingen fråga är för dum!

2011-12-22 @ 09:37:46
URL: http://kramizz.blogg.se/
Postat av: Lina

härligt! :D

2011-12-22 @ 09:47:56
URL: http://ryttarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0