Lördag 4/2-12

Godmorgon säger jag nu kl. 14.30 haha. Vakna faktiskt för en timme sedan men har legat och dragit mig en ganska lång tid. Rätt skönt det när man ska vara uppe sent ikväll, då lär jag hålla mig vaken i alla fall.

Nu ska jag i alla fall börja göra iordning mig, duschen drar jag mig in i först, sedan ska jag hitta något snyggt jag kan ta på mig inför kvällen! Mer info om kvällen kommer senare..

Blir tyvärr häst-lösa inlägg idag, då jag inte åker till stallet och det blir förbaskat svårt att komma på bra inlägg att skriva då man inte har någon motivation osv.. SORRY!

Kommentarer
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv; hihih, visst är hon :)

2012-02-04 @ 15:28:57
URL: http://tjejenida.blogg.se/
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv; nä inget speciellt. dudå ? :)

2012-02-04 @ 16:33:19
URL: http://tjejenida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0