Hundar i mitt ♥

Min otroligt fina hund betyder massor för mig, även om han kan beté sig som en väldigt ouppfostrad hund med ett j*vland temeprament ;)

-Han heter Bonzo, är 6 år och är en blandras med 4 raser i sig: Boxer, riser snauser, irländsk setter och labrador.
Vi köpte honom redan som 8 veckor gammal och han har vart våran vovve i alla dessa 6 år! Underbart! 

Hans bästa vän Putte hänger alltid med ut på promenader, "endast när jag är med." Dom har alltid så kul och busar gärna lite "för" mycket? haha

-Putte är 4 år gammal och är en blandras mellan labrador och schäfer om jag minns rätt.

Som ni ser så är han en aning tjock men vi jobbar med att få ner honom i vikt vilket är lite svårt, även om han springer lös och busar minst 2 ggr om dagen. Han har påverkas av många sjukdomar, skador osv som har varit kamp mellan liv och död för honom men jag kan säga er en sak, Putte är nog världens gladaste hund. Som både veterinär och människor i omgivning säger. Om han blir arg eller deppig så beror det på något riktigt galet.

Bonzo




Putte & Bonzo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0