Lite om min vardag

Kul att några stycken redan följer min blogg på bloglovin. Det är dock endast 7 st men jag förslog det igår. Det var lite över 50 st som följde min andra blogg, och det var ganska skapligt så som statistiken såg ut då.

Statistiken håller även sin plats på denna blogg. Jag är lite dålig just nu att hålla uppdatering, svara på kommentarer och besöka era bloggar. Och jag kan vara lite ledsen över att det inte kommer bli mycket bättre när de vanliga dagarna kommer..
Såhär ser min vardag ut:
  • Skola.
  • Äta.
  • Gå med hundarna.
  • Stallet.
  • Duscha.
  • Äta.
  • Plugga!!
  • Har två bloggar att svara på kommentarer och hålla uppdateringen på.
  • Två bloglovin som jag har minst 300 inlägg på varje att läsa om. (Gillar att veta det som hänger runt om i bloggvärlden).
  • Vara med vänner.
Det är somsagt ett väldigt stressig liv men endå släpper jag aldrig mina två bloggar, livet skulle kännas alldeles för tomt och tråkigt då. Jag kämpar och hoppas det gottgör er med det jag bjuder på om dagarna. Självklart försöker jag att förbättra mig och ordna så att bloggen/bloggarna blir bättre.

Jag kan också säga att detta är en tillfällig blogg till jag har utvecklats inom bloggandet och även ridningen. Jag ska sedan fixa en ny blogg, proffsigare namn och få en proffsigare design och header. Men det kommer självklart ta ett tag. Vill gärna få upp besökarna här innan den nya kommer. Ja ta ett tag för mig kan betyda ganska lång tid. Ett halvår kanske? ;)

Kommentarer
Postat av: Felicia

oj du har mycket att göra på dagarna! ;) allt bra med dig?

2012-01-05 @ 23:44:36
URL: http://oneonly.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv: jo allt är bra med mig! :)

2012-01-06 @ 00:12:59
URL: http://oneonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0