Lovets sista stalldag

Får se lite när jag begär mig iväg till stallet, helst rätt tidigt ungefär innan tolv. Eftersom det är sista dagen innan skolan så vill jag spendera dagen länge och mysa med hästarna. Nu vet man aldrig hur mycket det är att göra i skolan..

Har tänkt att smörja Eiros utrustning, borsta han och mysa riktigt mycket. När det kommer stressiga dagar så är det en stor chans att tiden inte räcker till med honom eftersom han behöver tid. Men självklart kan jag mysa och ex. borsta av honom när det väl kommer. Helger finns ju också :) "Om ni förstår vad jag mena"



Under dagen dyker tidsinställda inlägg upp, så håll koll!

Kommentarer
Postat av: Felicia

tack för att du ville hjälpa oss med val av headern som tack har vi slumpat fram en blogg som får synas hos oss i dag. Kom in och kolla om det blev du!! Om inte så få en chans med veckans blogg!!!

Kram

2012-01-09 @ 10:44:18
URL: http://www.asslatjejerna.se
Postat av: elsa och linn

vilken härlig bild!

sv: jaha okej oekj vad tråkigt! vars bor du ngnstans?:)

2012-01-09 @ 12:42:32
URL: http://hovkrats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0