Ny månad- ny start

Det passar ju in perfekt! Om det ska bli nytt så skall allt bli nytt. Inte hoppa in och blogga när man inte har något att komma med? Blir bara så dåååligt då. Om man ska skaffa en blogg så ska man ha inspiration, tycka det är kul och satsa på den. Helt beroende på om man vill ha en "större" blogg eller bara skriva av sig eller köra på en så kallad "dagbok".

Jag vill ju verkligen komma någonstans med mina bloggar. Tycket det är superkul att blogga, dela med mig av mitt liv och möta er fina läsare! Det gör mina dagar när man får in kommentarer varje dag där det står : Fin blogg, snygg outift, fin du är, osv osv. Det bygger både bloggarens självskänsla och inspiration till att bara köra på. Sjukt kul. Men det bästa är nog när folk skriver att Eiro är så fin.
Det gör min nog gladast av allt! :D
Något ni kan hålla med om?


Kommentarer
Postat av: A D E L I N A

sv: tackar :D

2012-03-01 @ 14:22:40
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0