Sen i säng?

Har haft en underbar kväll med mina finaste vänner! Känns så bra att allting har löst sig mellan oss alla nu ♥
Försökte komma hem skapligt eftersom det är hoppträning imorgon kl. 09.30, då jag gärna ville få lite sömn innan.

Kom hem runt 11 men tiden framför datorn ryker rätt snabbt när man har mycket att göra har jag kommit på. Känner ni detsamma? Därför är jag uppe såhär sent och har inte kommit halvvägs genom planerna.. Upps?

När jag väl är klar lägger jag mig i min mysiga säng och kollar igenom hööks-katalogen. Om jag orkar.. Men det tror jag nog. Måste ju däremot införskaffa mig en hel del nya saker, därför har jag mer motivation att kolla katalogen än att sova haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0