Resan med favorithästen del 2

Under en lång period fick Tolli en infektion i ena bogen. Hon vart halt, gick inga lektion, blev undersökt och bara vilades. Kan behövas som ridskolehäst även om man hade ont. 

Det var en sommar-höstperiod om jag minns rätt. Jag skritta Tolli varenda dag i ca 3-4 veckor. Och endast utskrittningar med Mirat som också var halt. Det var så himla mysigt. Gick också promenader med henne imellan åt.

Under dessa utskrittningar så kom jag ihåg att det var första gången jag fick henne att gå på tygeln när hon blev friskare, för vad jag minns så hade jag inte ridit henne innan?
Det var väl del 2, inte så mycket mer att säga än att det till slut blev bättre iallafall haha. Kommer somsagt inte ihåg så mycket även om det kanske bara var 1 ½ år sedan? :)


Kommentarer
Postat av: Catharina - LMC eventing

Aww, söt!

Sv: Åh, jobbigt :/ jag är sjuk idag så har mest bara chillat å så ;)

2012-01-13 @ 13:54:27
URL: http://lmceventing.blogg.se/
Postat av: Hannah S.

sv: jao ;)

2012-01-13 @ 14:27:37
URL: http://klequi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0