Frysta vattenkoppar..

Gick hem från skolan vid 2 i eftermiddags. Hade fruktansvärt ont i magen, helt sjukt. Trodde jag skulle svimma på hemvägen seriöst.. Tog på mig myskläder när jag kom hem och sov 2 timmar. Så skönt!
Vakna 20 min innan jag skulle vara stallvärd, men som tur va så var magvärken över för tillfället!

Tog på mig extra mycket kläder för termometern stod på -10. Vinter är ju här nu i alla fall. Frös inte i vilket fall :)
-Kan ju också meddela att vattenledningrna i "stallet" är frysta nu. Riktigt kul att få gå runt och fylla på ca 31 hinkar varje dag vilket jag gjorde idag. Men så tråkigt är det ju inte, tråkigare jobb finns ju faktiskt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0