Söndag

Godmorgon bloggen!

Hoppas ni har sovit gott för det har jag. Skulle minsann gå upp vid 9-10 för att komma skapligt till stallet och hjälpa till med stallarbetet. Men jag vakna runt 12 då jag nu sitter och äter god frukost. Typiskt mig alltså!!

Så jag och komma i tid hör ju inte ihop. Det kan ni ju fråga alla de jag känner för exakt ALLA vet om att jag inte kan passa tider/komma i tid hahaha.

Jag har saknat hästarna massa, speciellt min lilla Eiro. Ändå om hästarna är ute hela dagen så får jag väl göra stallarbete somsagt. Fixa rent Eiros box såsom mocka, skrubba, tvätta vattenkopp och krubba. Då blir han säkert gald :D

Kommer nog inte hem senare än 3 så vi hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0