Stall mys

I stallet idag så skrubba jag Eiros box. Mest runt vattenkoppen och krubban bara för att det ska vara fräschare där. Tog även in massa hästar och bara var i stallet. Så härligt att bara umgås liksom! Speciellt när det finns så underbara människor i världen!

Myste och lite med Kasper, den nya hästen medans jag tog av hans täcke. Gud så mysig häst alltså. Det väcker så många känslor om Indy runt den. Bara för att de är så lika! Lika kraftiga, likadan vit färg, lika knubbiga ben, korta gråa man och lurviga päls. Åhh...

Min favvo-storhäst haha. Blev så kär första gången jag såg den. Den verkar ju också väldigt trevlig att rida. Plus på det :)

Kasper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0