Friserad

I måndags han jag också med att borsta Eiro, mocka och göra det fräscht hos han innan jag gick hem för dagen.

Jag ställde upp honom på ryktplattan, då han alltid kan tyckta det är roligare att se omkring på allting, höra ljud, se alla människor och övriga föremål runt omkring. Men humöret är endå inte på topp, han naffsa tag i min jacka en gång under ryktningen.. Men det sa jag till om, dum häst hetet det!

Eiro fick en rejäl friserig också. Hans långa man, hovskägg och öronhår finns nu inte kvar. Någon var ju tvyngen att göra någonting åt det liksom. Han var superduktig då jag klippte man, pannlugg, hovskägg och öronhåret som var så pass långt. Nu är han fin och fräsch igen :)

Finis ♥ - innan frisering




Såhär långt brukar hans hovskägg se ut:

Kommentarer
Postat av: Louise

Söt han är. :)



SV: Jag har lektion, hehe... du själv? :P

2012-01-18 @ 09:58:18
URL: http://wizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0