Sista ledigheten

Nu när man har tagit ledigt från stallet 2 dagar och fått den dära oönskade sovmorgonen så borde jag väl endå göra någon nytta här hemma!

Är riktigt sugen på att träna, men att somna 6 på morgonen och gå upp vid 3 på dagen gör väl inte att man blir så värst taggad. Känner att alla jul och nyårs kilon borde försvinna och få tillbaka den dära dröm-magen.

Det är också näst sista dagen innan skolan börjar. Är hur otaggad och har världens ångest att börja igen. Så därför ska jag ta vara på dessa två dagar som är kvar och göra det jag vill. Imorgon börjar jag nog träningen, slutar äta godis/chips och rider lektion på kvällen. Ganska bra slut på lovet endå.


Kommentarer
Postat av: Madde

sv: Kul att du är med i veckans blogg, säger till när vinnarna är uppe :)

2012-01-08 @ 18:46:59
URL: http://mezos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0