Snö och kallt :/

God morgon på er!

Trots att vädret ser ut som på bilden nedan så är det för det första ganska mysigt men för det andra så tråkigt eftersom jag gärna vill har sommar och skippa skylan. Så jobbigt att frysa all day and all night liksom!




Men idag går jag i skolan från 08.20 - 14.25, en ganska lång dag. Åker därefter till stallet och rider Gravirs. Älskar denna häst, endå om jag för mestansvis bara rider Gravirs och Eiro så tröttnar jag nog aldrig. Så härliga så!

Skulle vara kul om jag fick några bilder/filmer på Gravve, så ni får se hur fin han är. Bara om någon snäll vill göra mig den tjänsten.. hehe



Tidsinställda är fixade under dagen, så det kan ni vara lugna över ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0