Så jävla glad haha :D

Är så jävla glad idag! Allt är så bra helt enkelt! Drömde världens bästa dröm jag har drömt under hela mitt liv. En del av den i alla fall. Red finaste Eiro, kanske inte det bästa passet men stunder under passet var otroliga. Lyssnar på sjukt bra musik och är så jävla glad. Åhh.. vart ska jag ta vägen? Hoppar upp och ner snart! 

Är också glad för att jag fick nya bilder på mig och Eiro från dressyr träningen, här kommer ett smakprov. Är också glad över att vi red ute för det fantastiska vårvädret dök ju upp :D

Utvärderar passet och mer bilder kommer sen :)

Nu ska jag träna magen och sedan se på ponnyakuten. Ikväll ska jag hinna plugga, duscha och se 2 avsnitt med big brother. Ska försöka sova tidigt också! Pussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0